Giraffenstankar

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Lillskrutten sover och maken är på gymmet. Det betyder lite egentid för mig i soffan. Jag har inte sett något avsnitt av idol än så jag ger det en chans medan jag knappar lite på datorn. Lite blandad kvalité tycker jag nog allt det är. Vem är egentligen bäst i år?
 
Bredvid mig ligger en tidning också. Jag måste ju hinna med allt nu när jag är själv. Vuxentiden för oss föräldrar är otroligt kort på kvällarna just nu. Lille E sover alltid bara en till en och en halv timma i sin egen säng. Sedan är han helt omöjlig att söva om så jag får ta med mig honom till vår säng och då somnar han snabbt. Det som dock är skönt är att hos oss sover han jättebra och har börjat sova hela nätter. Jag har verkligen längtat efter det. Nu önskar jag bara att han kunde sova lite längre på mornarna. Mellan 5 och 6 är det alltid uppstigning och det är lite tungt. Det ska bli väldigt rpännande och se hur han reagerar på tidsomställningen på söndag.
 
Nä nu ska jag fokusera lite på tidningen en stund. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: