Giraffenstankar

Smaskigt program

Kategori: Allmänt

Snart är det dags för dessertmästarna. Jag måste säga att jag inte tycker det är ett jättebra program men oj vilket smaskigt program det är. Hur ofta blir man inte galet sugen på det som de har gjort där. Ja kanske inte förra veckan när de skulle stoppa i äckliga saker som oliver och mögelost. Det är två saker som jag verkligen inte kan förstå att folk gillar. Jag kräks ju nästan så fort jag känner doften. Just nu spanar jag lite på halv åtta hos mig. Om man bortser från Helge Skoog så tycker jag det är ett bra program och eftersom jag inte hinner se det så ofta så har jag inte tröttnat heller. Annars är nog mitt favoritprogram Masterchef Australia och även Junior Masterchef Australia. Både programledarna och deltagarna är så snälla och goa i det programmet.
 
Har ni förresten sett nya Elle? Prinsessan Madeleine ställer där upp på en i dessa sammanhang riktigt lång intervju och vilka snygga bilder. En riktig pangbrud!
 
Har ni läsare barn? Hur gick det i så fall med tidsomställningen? Jag måste säga att det gick bättre än väntat. Upp fem igår och idag men det känns som om det kunde ha varit mycket värre. Det känns faktiskt som att E äntligen börjar sova lite bättre igen. Han har aldrig sovit bra men bättre. Under hans 11 månader i livet har han sovit kanske 3 hela nätter. Det är verkligen inte lätt att vara förälder. Jag hade inte alls förstått hur påverkad jag skulle bli av att inte få sova. Det var verkligen jobbigare än jag kunnat föreställa mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: