Giraffenstankar

Förälskad i chefen

Kategori: jobb

Japp då kommer det utlovade inlägget om chefen. 
För ett tag sedan skrev Elaine Eksvärd om att bli förälskad i någon annan  än sin partner. Nu tänkte jag dela med mig av min erfarenhet. Förälskad verkar vara något som händer lite då och då men det betyder inte att jag inte älskar min man eller är lycklig. 
 
För tillfället är det min chef jag har en crush på. Jag måste säga att det är riktigt jobbigt.  Han är bara några år äldre än mig, lång, stilig och väldigt charmig. Ha  har lätt till leenden och det liksom pirrar till i mig varje gång han ler. Det känns i rummet när han kommer in och jag vill liksom bara sträcka mig fra  och ta på hokom. Inte så lätt det där men det gör att jag verkligen vill gå till jobbet ;-) På nätterna händer det att jag drömmer om honom och det kan gå riktigt hett till. Det som är skönt är att varje gång det hettar till så byts chefen ut mot min make.
 
Förresten smaskigt att burger king har börjat med lite tjockare pommes.
 
 
 
 
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: