Giraffenstankar

Göteborg

Kategori: Allmänt

I eftermiddag ska jag bege mig till Göteborg för min första barnfria helg. känns så konstigt och tårarna kom nästan när jag gick hemifrån i morse. Gissar att jag kommer sakna mest för E kommer ha det så bra med sin pappa hemma.

Telefonen är laddad med bra musik och tv-serier så inte tågresan blir för tråkig. Först ska dock en dag på jobbet klaras av. Jag är ekonom så nu är det budget aom gäller och det innebär mycket arbete men för det mesta är det kul. Eftersom det är fredag så tänkte ja köra ett rejält fyspass i eftermiddag. Fys på arbetstid är verkligen underbart då man slipper ta tid från familjen till det.

På tåget tänkte jag berätta om mina tankar om chefen och om att bli förälskad trots att man är lyckligt gift.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: