Giraffenstankar

Middag och mys

Kategori: Allmänt

Nu orkade vi äntligen ta tag i middag, eller syster gjorde det medans jag bläddrar i dessa tidningar som var tanken att jag skulle kolla i på vägen hit. Ska väl erkänna att jag bara kommit till kungligheterna än.
 
Kungligheter är verkligen som på något sätt lockar mig väldigt mycket. Ganska pinsamt för en 30-åring och min make skäms så otroligt för att jag läser Svensk Dam. Innerst inne gör kanske jag det med men inte för att jag är rojalist. Jag tycker faktiskt att de gör ett bra jobb och ger Sverige något extra. Jag står för att dagen jag träffade vår fina kronprinseesa, prins Daniel och prins Carl-Philip är en stor dag för mig.
 
Nej mat var det ju ja och den blir lätt i dag.
 
Det som saknas på bilden är mozzarella som serveras till tomaterna och vitlöksfräsa räkor. Nu dags för soffan för film och mat. Härligt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: